TATLI KRİZLERİNDE :)

Evimde genelde pudingleri hazır almam kendim yapmayı tercih ediyorum ama :) amaaaaaaa mutlaka evde hazırını da bulundururum zor zamanlarve tatlı krizlerinde elimin altında olmaları lazım :)

Evlilik yıldönümüzüde akşama profiterol yapmayı planlamıştım ...Güzel güzel hamurumu yaptım tepsime sıktım fırına koydum ooooooooooooh kabarıyorlar dememe kalmadı bir tuhaf eciş bücüş oldu :( 10 dk falan oturdum mutfakta :( çok üzülmüştüm ...kocacığıma elcağızlarımla profiterol yapacaktım ...

Sonra ''oturmakla olmaz kızım kalk'' dedim dolabı açtım iki tane pudingim var
 bitter çimkolatalı ve damla sakızlı :) hemen pişirdim mikrodalgada  napıyım :) Kuplara dökerkende aralarına kahveli suya batırdığım etimeklerimden koydum birkaçta muz dilimi attım araya :) valla günü kurtardı AFİYETLE YEDİK :)

Yorumlar

  1. gııız datlım:) eğiş büğüş olan profiterollere ne oldu? sakın çöpe attım deme:)))
    tatlılar kurtarmış gecenizi belli ancak araya etimeklerin yerine eğiş büğüşleri koysaydın ya:)
    boşa gitmemiş olurdu
    değilmi?:D
    neyse daha yenisin ilerki zamanlarda her birşeycikleri değerlendirmeyi öğrenirsin merak etme bizlerde anne karnında öğrenmedik atmamayı zamanla öğrendik canım
    şimdilik hoşcakal datlım:)

    YanıtlaSil
  2. Gayet güzel olmuş,ellerine sağlık bende yaparım zaman zaman.

    YanıtlaSil
  3. Canım evlilik yıldönümün kutlu olsun nice senelere beraber diyorum. Tatlın çok kolay ellerine sağlık süper olmuş sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Nice nice senelere sağlık, huzur, muhabbetle erişmeniz dileğiyle...

    insan böyle durumlarda üzülüyor,
    aslında pişmesinde problem yoksa profiterol toplarının içine krema, üzerine de çikoalata sos gezdirince eciş bücüşlüğü zarar etmezdi.

    ellerine sağlık, pratik bir tatlı olmuş.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklı ve mutlu bir bayram geçirmeniz dileği ile..

    YanıtlaSil
  6. tamam canım mailini aldım bloğuna geldim zaten geldiğim ama isim olarak hatırlayamadığım için oldu kusuruma bakma emi:)))
    sevgiler güzel bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
  7. oluyor mutfak kazaları:)))nazar boncuğu olsun derlerya:))))
    kurtarıcın çok nefis olmuş..ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize saglik cok nefis görünüyor:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Tatlı krizleri fena oluyor:))) ben detatlıcıyım :)tatlı sevenler derneğinin kurucusyum:))sevgiler ağzın tatlı olsun her daim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar