TERBİYELİ HİNDİ SOTE VE GARNİTÜRLÜ BULGUR PİLAVI

Son birkaç aydır kırmızı ve beyaz et terbiyesine takmış durumdayım :) o kadar çok araştırdım ve denedim ki en garantilerini deneyip sizinle paylaşmak istedim...
Hindi eti biraz sert bir ettir bilirsiniz.ama bu terbiyeyle daha yumuşak olacağını göreceksiniz ve leziz :)

Hindi eti terbiyesi (500 gr için):
  • 1 su bardağı süt
  • 1 adet soğanın rendesi
  • 1 diş sarımsak rendelenmiş
  • 1 çay kaşığı kekik
  • 1/2 çay kaşığı karabiber
  • 1/2 çay kaşığı toz biber
  • 1 çay kaşığı kimyon
  • 1/2 çay kaşığı zencefil
  • 1 çay kaşığı tuz
bütün karışımı bir kapta hindi etleri ile buluşturup en az 1 saat buzdolabında bekletin ben sabahtan yapıp akşama pişiriyorum daha güzel oluyor
baharat tercihi size kalmış sadece kekikte koyabilirsiniz ...bu terbiyeyi TAVUK ETİ İÇİNDE KULLANIN FARKI GÖRÜN ...İSTER FIRINLAYIN ETİ İSTER IZGARA İSTER SOTE YAĞIN ÇOK LEZZETLİ OLACAK

Ben hindi etlerini 1 yemek kaşığı yağ koyduğum tavaya koyup soteledim...sulanıp suyunu tekrar çekene kadar pişirdim ve biraz sulu bıraktım daha güzel oluyor yanına ne gider :) bulgur pilavııııııııııı

GARNİTÜRLÜ BULGUR PİLAVI

Malzemeler:
  • 2 su bardağı bulgur (iyice yıkancak)
  • 1 adet soğan
  • 1 diş sarımsak
  • 1 yemek kaşığı sıvıyağ
  • 1 su bardağı garnitür
  • tuz 
  • karabiber
Yapılışı :
  1. İnce ince doğranmış sarımsak ve soğan yağda sotelenir 
  2. garnitürü ve yıkanmış bulgurlarda ilave edip üstünü geçmeyecek kadar sıcak su koyup pişirelim
AFİYETLE :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar