EKMEK MAKİNESİNDE KEK

EYM'yi bütün amaçlarıma alet ediyorum :) çok kullanışlı olacağını tahmin ediyordum ama bu kadar da değil :)))

MALZEMELER:
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • alabildiği kadar un(boza kıvamında olacak)

YAPILIŞI:
  1. Bütün malzemeyi eym'nin içine koyuyoruz
  2. EYM'de ayarlarını kek pişirme modunda yapın yada benim gibi hızlı ayarda yapıp pişirme modunda 2 defa pişirn çok güzel oluyo:)
AFİYETLE:)

Yorumlar

  1. Canım ellerine sağlık ben daha kek yapmayı deneme
    dim makinede sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ekmek makinamda kek yapmaya çok niyetlenip hep vazgeçtim.Bu postu görünce bir cesaret geldi yarın denesemmi ki?

    YanıtlaSil
  3. bir dahaki sefere kakaolusunu yapmanızı tavsiye ederim...sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar