MAYASIZ POĞAÇA

Çok pratik ve katıyağ kullanmadan harika bir poğaça sizlere benden hediye :)))

MALZEMELER:
(2 TEPSİLİK )

  • 4 yumurta(1 yumurtanın sarısı üzerine sürülmek için ayrılcak)
  • 4 yemek kaşığı yoğurt
  • 2 su bardağı sıvıyağ
  • 4 yemek kaşığı sirke(hem bayatlamasını engelliyor)
  • 1 paket karbonat (1 tatlı kaşığı)
  • tuz
  • un( kulak memesi kıvamında yumuşak bir hamur olacak şekilde)
  • iç malzemesi tercihinize kalmış ben peynir kullandım
YAPILIŞI:
  1. bütün malzemeleri yoğurup yumuşak bir hamur elde ediyoruz
  2. şekil verip yumurta üzerine yumurta sürüp 180 derecelik fırında üstü kızarana kadar pişiriyoruz
İnanın bana çok lezzetli oluyor yağ oranı sizi korkutmasın katı yağ kadar yağlı durmuyor :)MAYALI POĞAÇA GİBİ OLUYOR

AFİYETLE:))

Yorumlar

  1. Blogunuza bayıldım desem yeridir ama bu kadar geç keşfettiğim içinde üzgünüm.Sevgiyle kalın.Limon çiçekleri...havvadansudan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. lezzetyagmuru12 Ekim 2011 15:01

    Merhabalar,
    Bu poğaçayı geçen gün arkadaşımda yedim,Katı yağsız oluşu güzel,ve lezzeti yerindeydi.Ellerine sağlık canım.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar