DOLGU KREMASI İLE MİLFÖY BÖREĞİ

Merhaba arkadaşlar...Üzülerek söylüyorum ki yemek gezegeni bannerı yüzünden mağdur olacağım aklıma galmezdi...sağolsun sarkaç blogunda uyarmasada hala haberim yoktu...Hafta sonuna milföylerimi yapacaktım fakat tepsiye sığmadı :) bende artan 5 milföy yaprağımla bir blogger arkadaşımın tarifinden esinlenerek börek yaptım ...tabii onun tatlısını görünce dönüp benimkine bakmazsınız gerçekten çok ince oldu ...napıyım yeni evli ve evinde çok ekipmanı olmayan biriyim :):):) dar bir kap alıp tekrar deneyene kadar bu resimle idare edin lütfen

MALZEMELER:
  • 5 yaprak milföy
  • 2.5 su bardağı süt
  • 3 yemek kaşığı nişasta
  • 5 yemek kaşığı şeker
  • 1 adet yumurta sarısı

milföylerimizi çok geniş olmayan bir borcama alt kısmını kaplayacak şekilde yayıyoruz(Benim kalıbım büyük olduğunda çok ince oldu kremam...) çatalla delikler açıp kremamızı hazırlamaya koyuluyoruz ...Bütün krema malzemelerini iyice çırpıp kaynayınca milföylerimizin üzerşne döküyoruz...200 derece fırında kızarana kadar pişiriyoruz 

AFİYETLE :)

Yorumlar

  1. Lezzeti içindedir onun nasıl olsa. Zaten ince olmasının da bir sakıncası yok. Ben kaç yıllık evliyim ama mutfağım küçük olduğundan fazla kap kacak sevmiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar