ÇAY KAHVE BAHANE ETKİNLİĞİNE SÜTLÜ İRMİK PASTASI :)


Bu tarifimi çay kahve bahane etkinliği için  yeşil mutfak (Özlem) a gönderiyorum...

 eğer acil bir misafirim gelcekse 10 dk hazırlayıp 1 saat içinde sunabileceğimk harika bir tatlı yaparım :) kilo problemi olanlara da agave şurubu ile yaparım :)))kendime öyle yaparım genelde...

SÜTLÜ İRMİK PASTASI


MALZEMELER:
  • 5 su bardağı süt
  • 1 su bardağı irmik
  • 1 su bardağı toz şeker (yada 2-3 yemek kaşığı agave şurubu)
  • 1 adet vanilin
  • 1 yemek kaşığı tereyağ
  • 50 gr bitter çikolata
 
 YAPILIŞI :
  1. Vanilya ,çikolata ve tereyağ hariç diğer malzemeleri muhallebi kıvamına gelene kadar pişiriyoruz
  2. muhallebimizin altını kapattıktan sonra tereyağ ve vanilyayı ekleyip iyice karıştırıyoruz 
  3. Silikon kalıbınız varsa ona yada ters çevirdiğinizde şekli hoş görünecek bir kaba muhallebinin yarısını döküyoruz
  4. kalan yarısına çikolatamızı atıyoruz çikolata eriyip karışana kadar karıştırıyoruz
  5. ve kabımıza düzgünce yayıyoruz ( pastamızın tabanı olacak) eğer isterseniz içerisine yarım paket ülker çifte kavrulmuş kakaolu petitebör biküvide ekleyebilirsiniz 
  6. 1-2 saat buzdolabına koyuyoruz ters çevirip servis ediyoruz :)
 İNANIN PASTA KADAR LEZİZ AMA ONUN KADAR KALORİLİ DEĞİL :) AFİYETLE :)

Yorumlar

  1. ellerine sağlık süper görünüyor. etkinliğe katılımın için çok teşekkürler tarifini aldım ve yayınladım sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba bloğumu ziyaretiniz için çok teşekkürler ben sizin izleyiciniz oldum sizde benim olursanız sevinirim:))

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. pratik ve güzel yıllardır vazgeçemediğimiz bir tat ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar