PORTAKALLI KREMALI KURABİYE

Blogger arkadaşlarımın çikolatalı ve portakallı tariflerini görünce dayanamadım bende kurabiye yaptım :) kurabiye gibi ağızda dağılan bir tarif değil ama yumuşacık lezzetcikler oldular :)

MALZEMELER:
  • 2 su bardağı un
  • 1 su bardağı mısır nişastası
  • 100 gr margarin (unla birlikte küçük parçalara ayırılcak)
  • 1 pk krema
  • 1 yumurta+ 1 yumurtanın sarısı
  • 1/2 çay kaşığı tuz
  • 4 yemek kaşığı toz şeker
  • 2 paket kabartma tozu
  • 1 portakalın kabuğu (rendelencek)
  • 2 yemek kaşığı portakal suyu
  • 2 yemek kaşığı damla çikolata( yada 2 yemek kaşığı kuru üzüm)
  • 2 yemek kaşığı kakao



MALZEME LİSTESİ GÖZÜNÜZÜ KORKUTMASIN...PRENSİP KURU MALZEMELERİ AYRI SIVI MALZEMELERİ AYRI KAPTA KARIŞITIRIP SONRA BİRBİRİYLE BULUŞTURMAK VEEEE GENE ÖNEMLİ OLAN MARGARİNİ ERİTMEYİN! UNUN İÇİNDE UFALTIN...ELE YAPIŞAN BİR HAMUR OLACAK HAMURU 1 SAAT KADAR BUZDOLABINDA BEKLETİN Ayrıca bu hamuru 4-5 gün buzdolabında saklayabilirsiniz istediğinizde çıkarın şekil verin ve 200 derece fırında üstü çatlayıncaya kadar pişirin

Ben kakaoyu hamurun yarısına karıştırıp şekil verdim...TOP TOP YUVARLAYIP TEPSİYE DİZİN ÇÜNKÜ KENDİ DAĞILIYOR RESİMDEKİ ŞEKLİ ALIYOR...tercih sizin :) AFİYETLE ....

Yorumlar

  1. valla bunları gördükçe kalkıp yapasım geliyor ellerine sağlık harika gözküyorlar:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık, nefis görünüyor. Uzun zamandır kurabiye yapmıyordum, özlemişim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel gorunuyor ellerine saglik
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık datlım afiyetle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. ne güzel olmuşlar ellerine sağlık afiyetler olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık canım. Portakal ve çikolata ikilisi, süper. Afiyet bal şeker olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel, çok cici ve çok yenesi bir kurabiye olmuş bi tane alıp kaçıyorum canım:)

    YanıtlaSil
  8. ooo harika olmuşlar.ellerine sağlık...bir ricada bulunmak istiyorum.bloğuma gelip reklamlarıma bir kere tıklarsanız çok sevinirim.şimdidenn çoook teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  9. portakallı kurabiye denince annemin kurabiyesi aklıma gelir mis kokulu...seninkide tamda anne kurabiyesi gibi olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  10. Canım günaydın misler gibi portakal kokusuna gel
    dim ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. hem portakal hem kakao harika bir ikili. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Lezzetinden çatlamış bu miss kurabyeler ..
    Ellerine sağlı canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. PISERKEN MIS GIBI PORTAKALIN KOKUSU SARMISTIR BÜTÜN MUTFAGI NEFIS OLMUS ELINIZE SAGLIK

    YanıtlaSil
  14. hem portakal hem kakao damla çikolata kuru üzüm ay muhteşem bu kurabiyeler :)

    YanıtlaSil
  15. cnm portakal eminim çok güzel bi aroma vermiştir ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık portakallı harika olur

    YanıtlaSil
  17. canım benım harıka olmus kurabıyeler ellerın dert gormesın,sevgıler zeymurancafe...

    YanıtlaSil
  18. Hazır gibi olmuş, ellerinize emeğinize sağlık, sağlıcakla kalın, Allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  19. Kurabiyeyi çok severim ellerine sağlık enfes görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  20. canım arkadaşım selamların en güzelini gönderiyorum güzel kalbine,
    ellerine sağlık diyorum maharetli arkadaşıma.
    içinde portakal olurda nefissss olmaz mı hiç.:))nefis görünüyor.

    sevdiklerinle birlikte geçireceğin sağlık ve mutluluk dolu güzel bir yıl diliyorum.
    seni kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar