İGLO SOYA FASULYESİ İLE BİR DENEME

İGLO SOYA FASULYESİ ile tanışmam eşimin etm yememesiyle alakalıdır :) çünkü ondan önce hiiiiiiç yememiştim...
Soya Fasulyesi Folik asit, B1 vitamini, C vitamini , demir ve protein kaynağı... Mümkün oldğunca tüketmeye çalışıyoruz...

ben bu paketi 2 sefer de kullanıyorum malum 2 kişiyiz :) Pilavlara böreklere çok yakışıyor tek başına salata malzemeleriyle karıştırararkta tüketebilirsiniz ama bu vereceğim tarifte sanki antep fıstığı tadı yiyormuş hissi uyandırıyor :)

MALZEMELER :
  • IGLO SOYA FASULYESİ (PAKETİN YARISI)
  • 2 adet rendelenmiş domates (konserve varsa daha lezzetli olur)
  • 1 adet orta boy soğan
  • 1 diş sarımsak
  • 1 tatlı kaşığı tatlı biber salçası
  • 100 gr tavuk göğsü (tercihe bağlı ama lezzetlendirdiği kesin) yada tavuk bulyon
  • 1 adet küçük boy patates
  • 1 adet havuç
  • tuz
  • karabiber
  • 1 su bardağı sıcak su

YAPILIŞI:
  1. Soğanları ve sarımsakları yemeklik doğrayıp 1 yemek kaşığı zeytinyapında kavuruyoruz ve salçamızı ilave edip kavurmaya devam ediyoruz
  2. tavuk göğsünü  kuşbaşı doğrayıp onu da tenceremize ilave edip yaklaşık 5 dk kadar pişiriyoruz
  3. Mualla Annemin (Kayınvalidem) verdiği mükemmel yaz domateslerinde yapılmış domates püremide ilave ediyorum :) 
  4. geriye ne kaldıııııı patates havuç...onları da küçük kareler halinde doğrayıp tenceremize koyuyoruz
  5. Ne unuttuk İGLO SOYA FASULYESİ... unutmadım :) en son onlarıda ilave edip suyumuzu ve tuz biberimizi koyup yaklaşık 20 dk kadar pişiriyoruz 
Soya fasulyelerinin buzunu çözdürmenize gerek yok buzluyken yemeğe ilave edin ...

AFİYETLE :)

Yorumlar

  1. soya fasulyesini hiç denemedim. tarifiniz ilgimi çekti . alıp en kısa zamanda denemeliyim. elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Soya fasulyesini hiç denemedim
    ee artık denemek lazım demi hele karşımda böyle fıstık tadında bir tarif varken..
    Ellerine sağlık datlım..........

    YanıtlaSil
  3. soya fasulyesi kullanılırken et katmaya hiç gerek yok çünkü soya et yerine geçen bir sebzedir. Sürekli kullanıyorum her çeşidini... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar