MİKRODALGADA SOSLU PUDİNGLİ KEK

Bugün evdeyiiiiiiiiiim :) Ama zorunluluktan tabi ki evde dinlenmediğim sürece ağrılarım geçmeyecek...Serada olduğumda sıcak soğuk sıcak soğuk derken bel sürekli ağrıyo ...neyse...

Canım tatlı çekti ve en basit ne yaparız derken kek yaptım :) Mikrodalgada yapıyorum keklerimi genelde çünkü hem çabuk oluyor hemde zaman :)
Pudingli keki ilk defa denedim ama güzel oldu sadece tek farkı biraz daha kıvamlı ve normal keke göre daha sert bir kek oldu...hadi geçelim malzemelere
MALZEMELER :
  • 3 yumurta 
  • 1.5 su bardağı un
  • 1 paket vanilyalı puding
  • 1.5 su bardağı süt
  • 1 paket kabartma tozu
  • 3/4 su bardak şeker 
  • Üzerine bitter çikolatalı puding
YAPILIŞI :
  1. Bitter çikolatalı puding hariç tüm malzemeyi bir kapta karıştırıyoruz ve blenderımızı alıp 3-4 dk kadar birbirlerine iyice geçmelerini sağlıyoruz 
  2. boza kıvamından daha sıvı bir kıvam alınca kek kalıbımıza alıp mikrodalgada 900 watta 8 dakika kadar pişiriyoruz
  3. kekin üstü pişmemiş gibi yumuşak kalsın 
  4. bitter çikolatalı pudingimizide hazırlayıp sıcakken üzerine döküyoruz



AFİYETLE :)

Yorumlar

  1. Eeeee süpermiş.. elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Nefis bir kek olmuş sıcacık bir çayla ne de güzel olur. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. bir ye beni diyen tarif daha ellerine sağlık arkadaşım, bloğumu ziyaretin için teşekkür ediyorum... sevgiler, dostçakal...

    YanıtlaSil
  4. Müthiş olmuş,bol çikolatalı filan..
    Ellerine sağlık..
    MUTLU PAZARLAR :)

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglik canim cok nefiss görünüyor..sicacik sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Mest eden bir tablo..
    Kekin üzerinden akan soslar yok mu,bayılıyorum.
    Ellerine sağlık.Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  8. selamlar sevgili arkadaşım.inanılmaz leziz çikolataya bayılırım zaten.hem de pratik geldi bana.
    ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten çok pratik ama bir o kadar da nefis bir kek olmuş. Çok ama çok lezzetli görünüyor.
    Ellerinize sağlık olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. harika olmus, tarifini not ettim, en kisa zamanda bende denemek istiyorum
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize sağlık kek gerçekten nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  12. bir cikolata canavari olarak bayildimmm resmen ye beni diye tum cazibesini kulllaniyor .ellerine saglik sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. selam Datlım
    ben sadece ıslak kek yapıp denedim mikro dalga da 10 dakika da pişti kıvamıda güzeldi
    senin kekin de harika görünüyor hele sosunun görüntüsü ye beniiii diye bağıran cinsten olmuş maşaallah afiyetle yiyin
    Bel ağrılarının kısa sürede geçmesini diliyorum canım aynı dert bende de var Rabbim bizlerede tüm hastalara da şifa versin
    sağlıcakal

    YanıtlaSil
  14. VALLA DENEMEK LAZIM BU TARİFİ GÖRÜNTÜ NEFİS TADI DA ÖLEDİR EMİNİM ELLERİNE SAĞLIK BANADA BEKLERİM SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  15. bizimkisi migrodalgada yapmadik ama bi tuhav oldu ya icinin pismesi icin ne yapmam lazim yarim ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar