Mikrodalgada kek



MALZEMELER :

  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı sıvıyağ
  • 1.5 su bardağı un (kontrollü ekleyin )
  • 1 pk hamur kabartma tozu
  • 1 adet dr. oetker vanilla aroması (bulamazsanız şekerli vanilin)
  • 2 yemek kaşığı kakao
YAPILIŞI :
  • yumurta ve  şeker iyice çırpılır 
  • süt ,yağ,un ve kakao hariç diğer malzemeler eklenerek iyice karıştırılır
  • su bardağı kadar beyaz karışımdan ayrılır
  • geri kalana kakao eklenir(eğer koyu olursa süt ilave edebilirsiniz)
  • ben softbowl kalıp kulladım ama mikrodalgada kullandığınız herhangi bir kalıpta olur
  • kakaolu karışımı kabınıza dökün ve üzerine beyaz karışımı dökün
  • mikrodalgada 600 watt 'da 6-8 dk da pişirin :)



 

*KALIPTAKİ HALİ :)
 ÇOK GÜZEL KABARDI :))) TAM 13 DK ALDI ...AFİYETLE :)))

Yorumlar

  1. Merhabalar..Kek harika görünüyor.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ÇOK İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR..

    YanıtlaSil
  3. ya benimde mikrodalgam var ama ben hiç cesaret edemiyorum kek yapmaya.. ama burdaki tariflerini görünce çok özendim kesinlikle denemeliyim...Sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. keki denedim çok güzel oldu hamur biraz cıvık oluyo ama kek sünger gibi yumuşacık ve lezzetli oldu :))

    YanıtlaSil
  5. Normal kek kalıbında yapa biliyormuyuz

    YanıtlaSil
  6. her kek kalıbında kullanabiliyormuyuz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar