BALIK TADINDA PATLICANLAR













MALZEMELER:
  • 3 adet patlıcan
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı süt
  • mısır unu
  • zeytinyağı
  • tuz 
  • karabiber
YAPILIŞI:
  1. Patlıcanları alacalı soyup uzunlamasına dilimledim
  2. Geniş bir kaba sütü koyup içine soyduğum ve dilimlediğim patlıcanları koydum (hem kararmasını engelliyor hemde lezzetli oluyor)
  3. 10 dk kadar bekleyen patlıcanları önce yumurtaya sonra mısır ununa patırıp kızarttım

SARIMSAKLI YOĞURTLA BALIK TADINDA PATLICANLAR :) AFİYETLE

Yorumlar

  1. merhabalar... ziyaret ve yorum için çok teşekkürler... ben tam bir patlıcan aşığıyım. mevsimi iyice geçmeden bu tarifi mutlaka deneyeceğim. ellerinize sağlık.

    çoğunlukla yeni web sitemdeyim. oraya da beklerim. selamlar...
    http://lezzet.herdaim.biz

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı haftalar, ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Çok sık yaparım ve çokda severim.


    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  3. bu patlıcanları denemeliyim
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bursada sıkça gittiğimiz teyzenin yaptığı muhteşem patlıcanlar..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ellerinizee saglik, cok istah acici gorunuyor, nefis olmus.

    Sevgilerimi gonderiyorum ve de cok guzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Çok denenesi duruyor
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Selamlar;ziyaretinize ve yorumunuza çok sevindim teşekkür ediyorum.Çok cici bir blogunuz var.Patlıcanlı yemekleri çok severim çok güzel bir tarif ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Citir citir olmus patlacanlar kahvaltiya nefis gider elinize saglik

    YanıtlaSil
  9. Cok orjinal bir tarif. Gorunusu de gercekten baliga benzemis. Cok tesekkur ederim paylastiginiz icin. Deneyecegim insallah.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar