TEKRAR YAYINLIYORUM...ÖNEMLİ!

Arkadaşlar duyarsız kalamadığım bi konu hakkında yardımlarınız ihtiyacım var...10 senedir tanıdığım 5 çocuklu bir bayan...

Benim seram var belki bahsetmişimdir...Kendi seramı açmadan önce çalıştığım yerde tanıştığım bi ablam...Şimdi birlikte çalışıyoruz.Bizim her işimizi yapıyor diyebilirim...Çiçek dikimi,sulama, müşteriyle ilgilenme,yemek vb. ...Kocası emekli ve emekli oldğu için hiçbir yardım kurumundan yardım alamıyor geceleri fırında gündüzde hurda topluyor...KENDİSİDE GEÇEN SENE BÖBREK AMELİYATI OLDU VE TEK BÖBREĞİNİ ALDILAR AMELİYATTAN 3 AY SONRA ÇALIŞMAYA BAŞLAMAK ZORUNDA KALDI
İsimlerini yazmak istemediğimden çocukları numaralandırıyorum
1. çocuk kırıkkale üniversites 3. sınıfta
2.çocuk üniversiteye hazırlanıyor lise sonda (bir emekli albay sayesinde dersaneye gidiyor)
3.çocuk lise 2 de polis olmak istiyor çok başarılı!!
4.çocuk orta 3
5. çocuk orta 2 de okuyor

Hepside pırlanta gibi çocuklar ...
Size bunları anlatmamım nedenini az çok tahmin etmişsinizdir...Ben elimden geldiğince yardım ediyorum eğitimlerine...Sizdende ufakta olsa yardımlarınızı bekliyorum (İsteyene adresimide verebilirim gelip görüşebilirler benimle...)

DUYARSIZ KALMAYALIM

Yorumlar

  1. Datlım ben bu aileye imkanım dahilinde yardımcı olmak istiyorum rica etsem o ailenin nerede yaşadığıyla ilgili bilgi verirmisin
    sahrayolu@gmail.com
    adresime mail yollarsan sevinirim arkadaşım
    vesile olduğun için Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  2. İlginize teşekkür ederim...Sizden başka kimse olmadı

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar