PATATESLİ KREP POĞAÇA






MALZEMELER :
krep için:
  • 3 yumurta
  • 2 su bardağı süt
  • 4 yemek kaşığı un
  • 1 tatlı kaşığı tuz
iç malzemesi patates ve bezelye :) ama ben julyen doğranmış ve sotelenmiş sebzelerle daha çok seviyorum onunda tarifi gelir yakında :)

YAPILIŞI: Krepler her zaman yaptığımız gibi... Kreplerin ortasına malzememizi koyup kare olarak katlıyoruz ve katlama yerleri alta gelecek şekilde tepsiye alıyoruz üzerine kaşar rendeleyip kaşarların rengi değişene kadar fırınlıyoruz :) BİZ BUNU ÇOK SEVİYORUZ AFİYETLEEEEEEE :)

Yorumlar

  1. Çok güzel görünüyor.
    Krebi her türlü severim,patatesli de nefis olur.Ellerine,gönlüne sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Pazar sabahı kahvaltıda çayın yanında çok güzel gideceğine eminim ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba:) Krep nefis olmuş lup lup yutumluk ellerinize sağlık... Blogunuzu gezdim nefis tarifler var ellerinize emeğinize sağlık. Blog giriş resmide harika gerçek gibi:)) Bana yapmış olduğunuz ziyaret ve yorum için teşekkür ederim bende sizi izlemeye aldım. Daha sık paylaşımlarda buluşmak üzere. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. nefis olmuştur eminim elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Harika bir lezzet ellerine sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar