KREMALI VE BEZELYELİ TAVUK


 Herkese hayırlı günler diliyorum arkadaşlar...İşlerim biraz skıntılı gidiyor bu sıra...O yüzden mideme vurdu gastrit azdı maalesef :(  Çok kötü bir ağrı ...Size güzel yemeklerimin tariflerini verirken ben bir süre ıspanak ,pazı brokoli gibi  haşlanmış sebze yemeyi düşünüyorum :) Sağlıklı günler...


MALZEMELER :
  • 1 adet tavuk gögsü
  • 1 adet soğan
  • 1 diş sarımsak
  • 1 adet patates
  • 1 kutu krema
  • 1 çay bardağı süt
  • 1 su bardağı haşlanmış bezelye
  • 1 yemek kaşığı soya sosu
  • tuz 
  • karabiber
YAPILIŞI:
  1. Soğanları enine ikiye bölüp halka halka doğrayalım
  2. sarımsakları da küçük doğrayıp zeytinyağında soteleyelim ...soğanlar hafif pembeleşince julyen doğradığımız tavukları da ilave edip tavuklar ren değiştirene kadar kavuralım
  3. Bir taraftanda patatesleri soyup küp küp doğradıktan sonra küçük bir tencerede yada mikrodalgada (900 watta 10 dk) bir çay bardağı süt ve 2 yemek kaşığı krema ile pişirelim
  4. tavuklarımız renk değiştirince tuzumuzu ilave edip 2-3 dk bekledikten sonra kremamızı koyuyoruz
  5. Tavuklar kremayı iyice çekene kadar kısık ateşte pişiriyoruz
  6. Pişen patatesleri de sütüyle birlikte tavukların üzerine alıp 3-4 dk daha pişiriyoruz
  7. en son haşlanmış bezelyelerimizi ilave edip karabiberimizide atıp servis yapıyoruz

 Bunlar mikrodalgada pişirdiğim patatesler ...büyük bir kabım kalmamıştı ikitye bölmek zorunda kaldım



    AFİYETLE :)

    Yorumlar

    1. ellerinize sağlık zaten kremanın girdiği her yemek harika oluyor. bu mide sorunu nedense ben de de var bir kaç gündür. Bende bitki çayları içerek geçirmeye çalışıyorum. Geçmiş olsun..

      YanıtlaSil

    Yorum Gönder

    Popüler Yayınlar