BULGURLU ERİŞTE

Dün akşam yarına ne yapsam diye kıvranırken dolapları altüst ettim :) bi baktım az bir eriştem kalmış ...

Bu yetmez kiiiiiiiii diye kıvranırken bulgur aklıma geldi :) veeeeeee BULGURLU ERİŞTE olduuuuuuuuuu
 MALZEMELER:
  • 2 su bardağı erişte
  • 1 çay bardağı bulgur
  • 4 su bardağı su
  • 1 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1 adet tavuk bulyon
  • tuz
YAPILIŞI:
  1. Eriştemizi zeytin yağımızla hafiften kavuruyoruz 
  2. rengi değişince bulgurlarımızıda yanlarına alıyoruz kardeş kardeş kavruluyorlar :)
  3. sonra üzerine 4 su bardağı kaynamış suyumuzu ve bulyonumuzu koyup kapağını kapatıyoruz 
  4. yaklaşık 20 dk oluyor
AFİYETLE :)

Yorumlar

  1. Neden olmasın :) bence çok güzel olmuştur,ellerine fikrine sağlık..Hayırlı akşamlar..

    YanıtlaSil
  2. Evde kalanları değerlendirerek yapılan yemekler bence daha güzel oluyor ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım.....güzel lezet dolu bir gün diliyorum.çok öptüm.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhablar iadeyi ziyaret ve linkleriem şahane ekliyorum:)) bu ne güzel bir sayfa hepsi şahane çiçekler toprak en sevdğim konudur keşek ben de peyzajcı olsaydım:) sizi tebrik ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık. Bloğunun başında ki deniz manzarası beni benden aldı resmen.

    YanıtlaSil
  6. Önemli olan yaratmak ve içerisine lezzetini katmak. Ellerine sağlık.. (o manzara ne öyle yağa orda olasım geldi)
    www.sendepisir.com / Nilgün

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar