YOĞURT SOSLU SOYA KIYMALI VE PAZILI BÖREK

MALZEMELER :(2 KİŞİLİK)

  • 1 yufka
  • 1 çay bardağı soya kıyması
  • 1 ortaboy soğan
  • 1 diş sarımsak
  • 2-3 yaprak pazı( haşlanmış)
  • tuz 
  • karabiber
  • 1 çay kaşığı biber salçası
  • sarımsaklı yoğurt
  • Nane 
  • zeytinyağı
YAPILIŞI :
  1. Soya kıymasını 1 çay bardağı sıcak suyla 10 dk dinlendiriyoruz
  2. soğanı ve sarımsağı doğrayıp zeytin yağında pembeleşinceye kadar kavurup üzerine haşlanmış ve paralanmış pazılarımızı koyuyoruz
  3. Baharatlarımızı da atıp altını kapatıyoruz
  4. üzerine soya kıymamızı ilave ediyoruz içimiz hazır...
  5. yufkalarımızı 6 üçgen oluşcak şekilde kesiyoruz iç malzemerlini kayup sigara böreğinden daha kalın sarıyoruz
  6. 200 derece fırında üzeri kızarana kadar pişriyoruz (üzerine bişey sürmeyin)
  7. soğuduktan sonra 2 parmak kalınlığında dilip bir tabağa alıyoruz 
  8. üzerine sarımsaklı yoğurdumuzu ve yağda kızdırdığımız naneyi cooooooooooos sss döküyoruz :)

AFİYETLE :)

Yorumlar

  1. Ben hiç soya kıyması denemedim. merak ediyorum aslında.lezzetli görünüyor,ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. soya kıymasını ilk defa duydum.
    nasıl bişey oldugunu merak ettim tabii.
    ellerinize sağlık.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. nefis görünüyor ellerinize sağlık olsada yesem şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. soya hiç kullanmadım . önerilerini dikkate alıcam nefis görünüyor hepsi;))

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  6. böyle yoğurt soslu börekler favorim oluyor nefis olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Hımm mantı gibi olmuş ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar